ویزای تحصیلی اتریش

شرایط تحصیل در اتریش : اتریش کشوری در اروپای مرکزی است که حکومت آن جمهوری است و این کشور از شمال با آلمان و جمهوری چک از شرق با اسلواکی و مجارستان از غرب با سوئیس و لیختن‌اشتاین و از جنوب با ایتالیا و اسلوونی همسایه است.

مداراس در اتریش به دو صورت خصوصی و دولتی هستند و بیشتز مدارس هم دولتی هستند ولی با اینکه دولتی اند کیفیت بالایی دارند. پذیرش تحصیلی اتریش در مقطع کارشناسی تحصیل در این مقطع 4 سال زمان می برد که دولت اتریش مدرک دانشگاه های دولتی را بیشتر از دانشگاه های ازاد قبول دارد و دانشجویان مقطع کار شناسی اجازه دارند که در هفته 10 ساعت کار کنند.

تحصیل در این مقطع 2 سال زمان می برد و بیشتر دانشجویان اتریش را برای تحصیل در این مقطع انتخاب می کنند به دلیل اینکه دانشجویان می توانند همان رشته ایی که در کارشناسی خوانده اند آن را در کارشناسی ارشد هم ادامه دهند.

مقطع دکتری 4 تا 5سال زمان می برد که در این مقطع شما باید استاد راهنما داشته باشد ولی رشته هایی مثل علوم انسانی تا یک سال فرصت دارند که استاد راهنما خود را انتخاب کنند البته این خودش کسب درآمد هم هست چون معمولا استاد راهنما هزار تا دو هزار یورو به دانشجویان می دهند.

مزایای تحصیل در اتریش

برخورداری از تحصیل رایگان (هزینه پایین)

امکان پذیرش در دانشگاه های اتریش بدون نیاز به مدرک زبان

امکان داشتن کار در حین تحصیل

امکان دریافت ویزای همراه برای کل اعضای خانواده

امکان داشتن کار در تعطیلات بعد از ترم

برخوردار از فرصت های شغلی متنوع و کارهای پاره وقت بی شمار

برخورداری دانشجویان از معافیت های مالیاتی

برخورداری دانشجویان از بیمه های درمانی با ۹۰ درصد تخفیف

دادن مهلت ۶ ماهه به دانشجویان پس از فارغ التحصیلی برای پیدا کردن کار

برخورداری از استانداردترین نظام آموزشی و تحصیلی

امکان تحصیل در مطلوب ترین فضای تحصیلی و آموزشی

شرایط تحصیل در اتریش

شرایط تحصیل در اتریش

دانشگاه های برتر اتریش

دانشگاه یوهانس کپلر لینز / دانشگاه صنعتی گراتس / دانشگاه فنی وین / دانشگاه گراس / دانشگاه سالزبورگ / دانشگاه دامپزشکی وین / دانشگاه اقتصاد و تجارت وین

دانشگاه صنعتی گراتس

این دانشگاه در سال 1811 در ایالت شتایرمارک اتریش تاسیس شد. گراتس در سال‌های ۱۹۹۹ به عنوان میراث فرهنگی جهانی و بشریت در سازمان یونسکو به ثبت رسید. دانشگاه گراتس اتریش دارای ۷ دانشکده و ۷۶ موسسه است. هزینه زندگی و خوابگاه برای دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه صنعتی گراتس اتریش را دارند، ماهانه بین ۶۵۰ تا ۸۵۰ یورو است. نسبت به هزینه های بالای زندگی در شهر وین اتریش، تحصیل در این شهر انتخاب مناسبی برای دانشجویان بین المللی می باشد.

دانشگاه وین

این دانشگاه در سال 1365 میلادی تاسیس شد. دانشگاه وین در سال 2015 جشن 650 سالگی اش را گرفت. این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه آلمانی زبان در دنیا و جزو قدیمی ترین دانشگاه های اروپاست. دانشگاه وین دارای 181 رشته در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. این دانشگاه دارای 15 دانشکده و 4 مرکز آموزشی می باشد.

تماس با ما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.